fredag den 4. marts 2011

Så kom bilen endelig ind!

Jeg kørte i dag til Lolland efter de karossestumper, jeg har liggende, til at bygge min ladvogn af. Turen tog ca tre timer og et kvarter, så det var rart at komme i gang med at læsse! Traileren blev fyldt med de rustne stumper og de finere dele, såsom de nymalede 17" fælge, lygter, værktøj, m.m. kom om bag i bilen.





Inden turen gik fra plådten, rundede jeg lige Sakskøbing, hvor jeg spiste en noget sen frokost på torvets grill. De serverer nemlig en "Charley burger", som består af salat, 228g bøf, bløde løg, stegte chili i skiver og bearnaisesovs i en burgerbolle- et STÆRKT anbefalelsesværdigt måltid!


Da jeg landede i værkstedet, og havde spist aftensmad, fik jeg tømt ekvipaget! Derefter fik jeg endelig sat et andet hjulnav på, og kunne, i bedste trillebørsstil, for første gang køre projektet ind i det nybyggede værksted!





Hjulene røg af igen, og ind på lageret, så jeg kan komme til at skille resten ad. Men inden da, blev jeg lige nødt til at prøve at stille torpedopladen med sidepaneler og A-stolper op på den nye ramme:


Her med B-motoren i baggrunden:


De stykker, der gerne en dag skal blive til de afsluttende hjørner på karossen:


De to dele (øverst og nederst inde bag ved), der skal danne bagstykke:


Er sgu blevet rigtig glad for det nye værksted!



Keep 'em kruzin - and stopping!

Dannerr